Engagerad kundmottagare/skadeberäknare till Werksta Tagene

Vill du vara vårt ansikte utåt? Har du dessutom en positiv inställning och en hög servicekänsla och vill hjälpa våra kunder? Då kan det bli du som blir Werksta Tagene nya kundmottagare.

Du är strukturerad, kan planera, prioritera och hålla koll på många saker samtidigt. Du arbetar systematisk, noggrant och prestigelöst. En viktig del i tjänsten handlar om att skapa förutsättningar för en mycket hög kundnöjdhet.

Din profil

Stor vikt läggs vid din personlighet. Det är viktigt att du är en serviceinriktad person med en stor portion social kompetens. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Körkort är ett krav. Flerspråkighet är meriterande.
Datorvana krävs. Utbildning i datasystem sker på arbetsplatsen.

Du kommer arbeta med

Ett team av duktiga medarbetare. Kunden är i fokus från det att bilen kommer in för reparation tills dess att den lämnar byggnaden med högsta kvalitet.

• Boka, ta emot och lämna ut kundernas bilar
• Svara i telefon och på mail
• Övrig administration
• Skadebesiktning av bokade bilar, fotobesiktningar samt drop-in
• Vara andra enheter behjälplig

Vi erbjuder dig

Att bli en av verkstadens viktigaste funktioner i en organisation där våra värdeord är; Människor, Kvalitet, Ärlighet och Respekt

– Kollektivavtal
– Friskvårdsbidrag
– Att få vara med på en spännande resa i en organisation under utveckling

Ansökan

Skicka din ansökan till arbete@werksta.se idag! Märk ansökan ”Kundmottagare Tagene” samt ditt namn. Har du frågor om tjänsten, kontakta gärna Börje Martinsson på mejl: borje.martinsson@werksta.se. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

 


Koncernen Werksta
Werksta är Nordens ledande skadeverkstadskedja med 65 verkstäder i Sverige, Finland och Norge. Koncernen sysselsätter 750 yrkesutbildade och omsatte över 1,1 miljarder kronor år 2019. Werksta vill vara försäkringsbolagens och bilisternas förstahandsval då bilen skadas och bolagets mål är att uppnå den bästa kundnöjdheten i branschen.